Accessibility Tools

Skip to main content

La Medicina en l'època romana

des de Febrer 28, 2015 00:00 fins a Gener 01, 2016 20:00
Categories: Exposició

Aquesta mostra és una introducció a la manera d’entendre la medicina i el tractament de les malalties en l’època romana. Explica l’evolució en el temps, des dels orígens, molt lligats a remeis transmesos per tradició oral que es remunten al neolític, fins a una medicina més científica, molt influïda pel món grec, que té diferents escoles i tendències.

També tracta de les divinitats vinculades a la medicina, les malalties i les epidèmies més comunes de l’època, les cures i remeis que s’aplicaven, la praxis mèdica, en quins espais visitaven els metges, així com l’instrumental què es disposava, i del qual se’n podran veure rèpliques de l’època.

És una exposició produïda pel Museu de Baradona i organitzada per l'ARQUEOXARXA-Museu d'Arqueologia de Catalunya- Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.



Nou canal de Youtube del museu

Podeu accedir als vídeos sobre el Jaciment i el Museu Arquelògic de l’Esquerda fent clic en aquest enllaç

Horaris

  • De dimarts a divendres de 10:00 a 14:00h
  • Dimarts de 17:00 a 19:00h de l'1 d'abril a l'1 de novembre
  • Dissabtes, diumenge i festius de 10:30 a 13:30h.

Parlem-ne?

  • 93 854 02 71
  • 625 033 580
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.